· 

☆☆☆Interfilm consolídase coas franquías fotográficas

Franquicias de fotografia

Fundada en 1987 por Emilio Álvarez, a empresa española Interfilm, que este ano celebra o seu 30 aniversario, está presente na maioría das cidades españolas con máis de 120 locais entre franquías e puntos de venda.

Cun volume de negocio próximo aos 5 millóns de euros e unha taxa de crecemento do 12% destaca a boa saúde da fotografía dixital, cun sector sa e case ningunha competencia permiten á compañía traballar cun escenario de expansión de 15 novos franquicias para 2017.

Franquías fotográficas

En Interfilm clientes teñen tendas de todos os servizos de fotografía dixital para o desenvolvemento das súas fotos, fotos de pasaporte, gravados, pinturas, presentes, deseño, impresión dixital, marcos personalizadas, estudio de fotografía profesional e un gran etc. de produtos e servizos.

O desafío de Interfilm é o éxito na elección de candidatos entre os moitos solicitudes recibidas franquía semanal e un interese no modelo de negocio. Dado o elevado volume de movemento que fai que un centro de fotografía dixital, o perfil do candidato para o auto-emprego ou investidor que quere garantir o seu futuro profesional que atender as expectativas da cadea e proporcionar enerxía que atenda aos parámetros de calidade A demanda dos clientes.

A experiencia de Interfilm permite realizar a apertura dunha fotografía franquía dentro dun período non superior a 4 semanas e no que o candidato está levando os seus negocios en pleno funcionamento e en execución co apoio continuo de central .

Os prazos para a apertura dun negocio son un elemento moi importante e impacto directo sobre o investimento a facer, que é un dos factores que os empresarios saben moi ben ea maioría rexeita a montar a súa empresa só a inclinarse para unha franquicia que Ofrece todo listo e operativo para non ter máis que servir aos seus clientes desde o primeiro momento de apertura.

4.25/5 – 15