
El model de negoci i el concepte de botigues que Interfilm té
sobre la fotografia estan despertant l'interès de molts fotògrafs professionals que s'interessen
per la franquícia que lidera el sector a Espanya.
Les dificultats per les quals està passant el sector dels professionals ha disparat
l'interès per la franquícia per compaginar l'estudi professional amb una botiga de
productes i serveis que lidera Interfilm amb més de 120 punts de venda.
Els fotògrafs demostren el seu interès per la franquícia Interfilm
Les marques pròpies de diversos productes i la
fabricació in situ són els que converteixen la franquícia en un negoci rendible que
ja compleix 30 anys d'activitat i presència en el sector amb nombrosos
emprenedors i que alguns porten amb la marca més de 20 anys.
La fotografia digital està aportant diverses línies de negoci que els usuaris cada
dia reclamen més i per suposat la fotografia professional segueix
tenint la seva demanda originada pels esdeveniments socials com els casaments
i les comunions encara que a preus molt inferiors als d'anys passats.